Beamers met focus op design

De beamers van BenQ hebben een focus op design

Naast alle Japanse bedrijven die beamers aanbieden, is BenQ één van de weinige Taiwanese bedrijven op de markt. De focus bij dit bedrijf ligt dan ook een stukje anders dan bij de Japanse concurrenten. BenQ richt zich voornamelijk op het design van de beamers. Dit zorgt ervoor dat de beamers vooral aantrekkelijk zijn voor Home-Cinema gebruik. BenQ gaat daarbij vooral uit van de digital lifestyle in huis of op zakelijk gebied. De aantrekkelijke designs worden natuurlijk gecombineerd met hoogwaardige kwaliteit in de beamer.  

 

BenQ maakt beamers in alle prijsklasse

Voor BenQ is het belangrijk dat de digital lifestyle door vrijwel iedereen geleefd kan worden. Dit realiseren door verschillende prijsklasse beamers aan te bieden. Vaak beginnen de goedkoopste beamers vanaf €600 maar bij BenQ ligt de ondergrens rond de €300. Hierdoor kunnen veel meer mensen gebruik maken van de beamers van BenQ. Deze voordelige modellen zijn bedoelt om filmliefhebbers kennis te laten maken met de kwaliteit van BenQ. Wanneer mensen om zijn, kunnen ze voor luxere en kwalitatief hogere modellen gaan. Door de verschillende mogelijkheden voor aansluitingen kun je de beamer gemakkelijk voor allerlei gelegenheden gebruiken.

 

De toekomst zit al in de beamers

Momenteel wordt er steeds meer gebruik gemaakt van 3D en Blu-Rays en daar speelt BenQ goed op in. In vrijwel alle huidige modellen zit namelijk al een 3D en Blu-Rays functie. Hierdoor is het geen beamer die over een aantal jaar vervangen zal worden door andere beamers met meer opties. BenQ heeft daar goed over nagedacht, de beamers zijn klaar voor de toekomst. Daarnaast hebben de beamers allemaal een lange levensduur. De lampen gaan namelijk minimaal 10.000 uur mee, dat is bij dagelijks gebruik gelijk aan 12 jaar! Je doet dus een investering in de toekomst met een mooie beamer van BenQ.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

AlphaOmega Captcha Classica  –  Enter Security Code
     
 

*